Започна „Бизнес академия УНСС – Match More“
Разглеждате снимки от Започна „Бизнес академия УНСС – Match More“
Вижте пълен текст на Започна „Бизнес академия УНСС – Match More“
Ректорът обясни, че бизнес академиите, разработени от 2-3 години, са най-устойчивият, иновативен модел за добавяне на знания към това, което студентите учат, от всички други модели за партньорство с бизнеса, като открити лекции, посещения в компании, семинари, конференции. „Регистрирахме и търговска марка „Бизнес академия УНСС - име на съответната партньорска компания“ и вече имаме 7-8 с големи български и международни фирми, с които си партнираме в този формат. Бизнес академиите дават възможност за включване на студенти от различни специалности, защото една компания се нуждае и от маркетинг, и от логистика, счетоводство, ПР – на практика от всичките 53 специалности, които нашият университет поддържа в своето портфолио“, каза проф. Димитров.