Започна „Бизнес академия УНСС – Match More“

вторник, 09 април 2024 14:38

Разглеждате снимки от Започна „Бизнес академия УНСС – Match More“

Вижте пълен текст на Започна „Бизнес академия УНСС – Match More“

УНСС откри третата за годината бизнес академия, този път с водещата строително-инвестиционна компания Match More. Създаването й беше договорено с подписания меморандум за сътрудничество на 4 октомври 2023 г. Към обогатяване на знанията си в „Бизнес академия УНСС – Match More“ са проявили интерес студенти от специалностите „Бизнес икономика и мениджмънт“, „Бизнес логистика“, „Бизнес с недвижими имоти“, „Стратегическо планиране“, Мениджмънт на недвижимата собственост“, „Творчески индустрии и бизнес“, „Маркетинг“, „Предприемачество“, „Макроикономика“, „Човешки ресурси“ и „Финанси и счетоводство“.

УНСС откри третата за годината бизнес академия, този път с водещата строително-инвестиционна компания Match More. Създаването й беше договорено с подписания меморандум за сътрудничество на 4 октомври 2023 г. Към обогатяване на знанията си в „Бизнес академия УНСС – Match More“ са проявили интерес студенти от специалностите „Бизнес икономика и мениджмънт“, „Бизнес логистика“, „Бизнес с недвижими имоти“, „Стратегическо планиране“, Мениджмънт на недвижимата собственост“, „Творчески индустрии и бизнес“, „Маркетинг“, „Предприемачество“, „Макроикономика“, „Човешки ресурси“ и „Финанси и счетоводство“.

„Благодаря на ръководството на Match More и на целия екип от нашата катедра за организацията на тази бизнес академия само няколко месеца след подписването на споразумението за сътрудничество. За мен е голяма чест да приветствам сред нас и ректора на Университета за национално и световно стопанство, който има най-големи заслуги за специалното място на нашия университет в икономиката на страната и за връзката с бизнеса, за тези споразумения и създаването на бизнес академиите.  Всъщност героите нямат нужда от представяне“, каза проф. д-р Георги Забунов, декан на Бизнес факултета и ръководител на катедра „Недвижима собственост“, давайки думата на проф. д-р Димитър Димитров.

„Благодаря на ръководството на Match More и на целия екип от нашата катедра за организацията на тази бизнес академия само няколко месеца след подписването на споразумението за сътрудничество. За мен е голяма чест да приветствам сред нас и ректора на Университета за национално и световно стопанство, който има най-големи заслуги за специалното място на нашия университет в икономиката на страната и за връзката с бизнеса, за тези споразумения и създаването на бизнес академиите.  Всъщност героите нямат нужда от представяне“, каза проф. д-р Георги Забунов, декан на Бизнес факултета и ръководител на катедра „Недвижима собственост“, давайки думата на проф. д-р Димитър Димитров.

Ректорът обясни, че бизнес академиите, разработени от 2-3 години, са най-устойчивият, иновативен модел за добавяне на знания към това, което студентите учат, от всички други модели за партньорство с бизнеса, като открити лекции, посещения в компании, семинари, конференции. &bdquo;Регистрирахме и търговска марка &bdquo;Бизнес академия УНСС - <em>име на&nbsp;съответната</em>&nbsp;<i>партньорска компания</i>&ldquo; и вече имаме 7-8 с големи български и международни фирми, с които си партнираме в този формат. Бизнес академиите дават възможност за включване на студенти от различни специалности, защото една компания се нуждае и от маркетинг, и от логистика, счетоводство, ПР &ndash; &nbsp;на практика от всичките 53 специалности, които нашият университет поддържа в своето портфолио&ldquo;, каза проф. Димитров.

Ректорът обясни, че бизнес академиите, разработени от 2-3 години, са най-устойчивият, иновативен модел за добавяне на знания към това, което студентите учат, от всички други модели за партньорство с бизнеса, като открити лекции, посещения в компании, семинари, конференции. „Регистрирахме и търговска марка „Бизнес академия УНСС - име на съответната партньорска компания“ и вече имаме 7-8 с големи български и международни фирми, с които си партнираме в този формат. Бизнес академиите дават възможност за включване на студенти от различни специалности, защото една компания се нуждае и от маркетинг, и от логистика, счетоводство, ПР –  на практика от всичките 53 специалности, които нашият университет поддържа в своето портфолио“, каза проф. Димитров.

Емилия Цоконова, управител и собственик на&nbsp;Match More, акцентира на двустранната полза от Бизнес академията, като за студентите това е надграждането на знанията, а за компанията &ndash; срещата с младите хора. &bdquo;Ние не бихме могли да се развиваме без вас. Искаме да предадем нашия опит, но и да ви привлечем към нас. След завършването на Академията Match More предлага и стаж за студентите в реална работна среда, и предоставяне на възможност за професионална реализация&nbsp; в компанията&ldquo;, каза г-жа Цоконова като обясни, че лекциите ще бъдат изнасяни от експерти от компанията, които ще споделят своя ценен опит.

Емилия Цоконова, управител и собственик на Match More, акцентира на двустранната полза от Бизнес академията, като за студентите това е надграждането на знанията, а за компанията – срещата с младите хора. „Ние не бихме могли да се развиваме без вас. Искаме да предадем нашия опит, но и да ви привлечем към нас. След завършването на Академията Match More предлага и стаж за студентите в реална работна среда, и предоставяне на възможност за професионална реализация  в компанията“, каза г-жа Цоконова като обясни, че лекциите ще бъдат изнасяни от експерти от компанията, които ще споделят своя ценен опит.

Това е една прекрасна инициатива между УНСС, катедра &bdquo;Недвижима собственост&ldquo;, и Match More, между академизма и практиката. &bdquo;Те са тук, за да отворят вратите си за вас&ldquo;, обърна се към студентите &nbsp;доц. д-р Яна&nbsp; Стоенчева, научен секретар на катедра &bdquo;Недвижима собственост&ldquo;, активно участваща в дейностите по партньорството и допълни, че в бизнес академиите отиват селектирани, високообразовани и мотивирани студенти на УНСС, от което и самите компании имат полза.

Това е една прекрасна инициатива между УНСС, катедра „Недвижима собственост“, и Match More, между академизма и практиката. „Те са тук, за да отворят вратите си за вас“, обърна се към студентите  доц. д-р Яна  Стоенчева, научен секретар на катедра „Недвижима собственост“, активно участваща в дейностите по партньорството и допълни, че в бизнес академиите отиват селектирани, високообразовани и мотивирани студенти на УНСС, от което и самите компании имат полза.

Това е една прекрасна инициатива между УНСС, катедра &bdquo;Недвижима собственост&ldquo;, и Match More, между академизма и практиката. &bdquo;Те са тук, за да отворят вратите си за вас&ldquo;, обърна се към студентите &nbsp;доц. д-р Яна&nbsp; Стоенчева, научен секретар на катедра &bdquo;Недвижима собственост&ldquo;, активно участваща в дейностите по партньорството и допълни, че в бизнес академиите отиват селектирани, високообразовани и мотивирани студенти на УНСС, от което и самите компании имат полза.

Това е една прекрасна инициатива между УНСС, катедра „Недвижима собственост“, и Match More, между академизма и практиката. „Те са тук, за да отворят вратите си за вас“, обърна се към студентите  доц. д-р Яна  Стоенчева, научен секретар на катедра „Недвижима собственост“, активно участваща в дейностите по партньорството и допълни, че в бизнес академиите отиват селектирани, високообразовани и мотивирани студенти на УНСС, от което и самите компании имат полза.

Първата лекция с лектор Емилия Цоконова, управител и собственик на&nbsp;Match More, с която започна Бизнес академията бе на тема &bdquo;Предприемачество и основни принципи в бизнеса &ndash; имидж, превенция&ldquo;. В следващите лекции тя ще засегне и стъпките, които са необходими да се направят за изграждане на партньорства.

Първата лекция с лектор Емилия Цоконова, управител и собственик на Match More, с която започна Бизнес академията бе на тема „Предприемачество и основни принципи в бизнеса – имидж, превенция“. В следващите лекции тя ще засегне и стъпките, които са необходими да се направят за изграждане на партньорства.

Лекциите, които са включени в Академията са: &bdquo;Проучване и избор на имот за жилищно строителство&ldquo;, &bdquo;Линеен график на строителните процеси&ldquo;, &bdquo;Работа на агенции за недвижими имоти със строително-инвестиционни компании&ldquo;, &bdquo;Организация и логистика на строително-инвестиционни проекти&ldquo;, &bdquo;Линеен график на строителните процеси. Приложение в ежедневието&ldquo; и &bdquo;Контрол и оперативно управление на строително-инвестиционни проекти&ldquo; като лектори освен управителят на Match More ще бъдат и търговският директор, инженери и архитекти от компанията.

Лекциите, които са включени в Академията са: „Проучване и избор на имот за жилищно строителство“, „Линеен график на строителните процеси“, „Работа на агенции за недвижими имоти със строително-инвестиционни компании“, „Организация и логистика на строително-инвестиционни проекти“, „Линеен график на строителните процеси. Приложение в ежедневието“ и „Контрол и оперативно управление на строително-инвестиционни проекти“ като лектори освен управителят на Match More ще бъдат и търговският директор, инженери и архитекти от компанията.

Галерия снимки от Започна „Бизнес академия УНСС – Match More“ ...